Вівторок, 17.10.2017
Судилківська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Меню сайту
ТОР-5 новин
«Моя співуча пір’їнка»
Тиждень біології у школі
ТВОРЧИЙ ЗВІТ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ФІЗИКИ
Колективний договір
День цивільного захисту у школі
Корисні лінки
Шепетівський райво
ХОІППО
Освітній портал Хмельниччини
Обласні олімпіади
ХОЦНТТУМ
УЦОЯО
РМЦ I*EARN-Україна
Острів знань
Сайт Міністерства освіти і науки молоді і спорту України
Сайт Педагогічна преса
Статистика
Rambler's Top100
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогодні нас відвідали
Головна » 2014 » Лютий » 10 » Психолого-педагогічний семінар "Проблеми навчання та виховання дітей з підвищеним рівнем агресивності"
14:33
Психолого-педагогічний семінар "Проблеми навчання та виховання дітей з підвищеним рівнем агресивності"

  Ми живемо в час зміни ідеалів та стрімкої переоцінки цінностей, економічні та соціальні зміни, що відбуваються останніми роками у нашому суспільстві, особливо гостро торкаються усіх сфер життєдіяльності людини,  і тому найменш стійкою залишається моральна основа підростаючого покоління. І як результат -  різноманітні відхилення  у поведінці дитини.

          Говорячи про проблемну поведінку  дитини, як синонім до неї часто використовують поняття девіантної, делінквентної, асоціальної, деструктивної, криміногенної, агресивної …

         Агресія та агресивність… Яка різниця між цими поняттями? Яка вона і чому вона така - агресивна дитина? Якої психолого – педагогічної допомоги потребує.? На ряд цих та інших запитань педагоги Судилківської ЗОШ І – ІІІ ступенів мали можливість отримати відповіді на психолого – педагогічному семінарі «Проблеми навчання та виховання дітей з підвищеним рівнем агресивності», який підготувала і провела практичний психолог Шмельова Т. М. Семінар  відбувся 6 лютого 2014 року у методкабінеті Судилкіської ЗОШ  І – ІІІ ступенів.

         Перш за все, психолог ознайомила педагогічний колектив із результатами діагностичних досліджень щодо виявлення агресії у школярів 1 – 11 кл. і на основі цієї проблеми був побудований захід. 

          Особлива увага педагогів  була звернена на те, що агресивна дитина, як ніхто інший,  потребує особливої уваги та допомоги дорослих, тому що її агресія – це, перш за все, віддзеркалення внутрішнього дискомфорту, невміння адекватно реагувати на події, які відбуваються навколо неї.

        Виходячи з цього, вчителям було запропоновано об’єднатися у 4 групи за порами року, коли вони народилися:  "Весна», «Літо», «Осінь», «Зима», та створити загальну презентацію «Формування агресивної особистості», яка складалася із 4 етапів. 

Насамперед, представники  групи «Весна» формували квітку «Поноцінна особистість», група «Літо» на  сонячних промінчиках записували чинники, які формують повноцінну особистість. На цьому етапі увага педагогів була звернена на те, що кожна новонароджена дитинка має свої індивідуальні особливості, притаманні лише їй - це було зображено на корінні формуючої квітки. Наступна група – група «Осінь» на хмаринці, яка закриває сонце і не дає можливості промінцям зігрівати квітку своїм теплом, тобто позитивними факторами, записували чинники, що формують агресивну особистість. І в результаті виростає рослина, не зовсім схожа на квітку, росте, бо має коріння, але формують її чинники негативного спрямування, а це: стиль виховання у сім’ї (гіпоопіка, гіперопіка), повсюдна демонстрація сцен насилля,  засоби масової інформації та ін.

           Також педагоги були ознайомлені  із формами агресивних реакцій та на основі отриманої інформації аналізували педагогічні ситуації, що дало можливість поділитися досвідом із колегами та проаналізувати свої недоліки у роботі для подальшого їх виправлення.

           Досить цікавою та корисною виявилася вправа «Стратегії виховання». Вчителі наводили конкретні приклади дій дорослих тієї чи іншої стратегії виховання. З’ясовували стилі поведінки дитей , тобто їхню  реакцію на певну стратегію виховання. Із цього випливав чіткий результат, який  дав  можливість для кожного вчителя проаналізувати  свій стиль виховання та виявити, яким чином він впливає  на  дитину  в цілому.

           На завершення педагоги отримали буклети із рекомендаціями щодо взаємодії із агресивною дитиною та можливими вправами на подолання агресії своїх вихованців.

Категорія: Психологічна служба | Переглядів: 349 | Додав: Natalika | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Форма входу
Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Категорії розділу
Олімпіади, МАН [28]
Мистецтво [13]
ДПА [5]
ЗНО [22]
Свята [36]
Конкурси [38]
Анонси [5]
Акції [26]
Вчителям [9]
Батькам [11]
Гуртки [11]
Офіційно [110]
Стежинами майстерності [13]
Назустріч першокласнику [1]
Охорона праці та БЖД [47]
Екскурсії [5]
Психологічна служба [18]
Бібліотека [23]
200-річчя від дня народження Кобзаря [10]
Архів записів
Copyright Судилківська ЗОШ І-ІІІ ступенів © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz