Понеділок, 20.11.2017
Судилківська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Меню сайту
ТОР-5 новин
«Моя співуча пір’їнка»
Тиждень біології у школі
ТВОРЧИЙ ЗВІТ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ФІЗИКИ
Колективний договір
"З вогнем не жартуй!"
Корисні лінки
Шепетівський райво
ХОІППО
Освітній портал Хмельниччини
Обласні олімпіади
ХОЦНТТУМ
УЦОЯО
РМЦ I*EARN-Україна
Острів знань
Сайт Міністерства освіти і науки молоді і спорту України
Сайт Педагогічна преса
Статистика
Rambler's Top100
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогодні нас відвідали
Головна » Статті » Методична робота

ППД
Васик Ольга Василівна
Стаж роботи: 28 років
Категорія: cпеціаліст вищої категорії
Звання: вчитель- методист
Розвиток зв’язного мовлення і асоціативного мислення молодших школярів
Досвід Васик О.В. відзначається новим підходом в межах відомих форм і методів. Використання ефективних методів і форм навчання та виховання – основа уроків та позаурочних заходів, які проводить вчитель. Робота будується за принципами довіри, взаємоповаги, стабільності.  Впроваджує технології особистісно орієнтованого та розвивального навчання. Через диференціацію, індивідуалізацію вчитель забезпечує поєднання таких методів у навчанні: словесний, науково-пізнавальний, наочно-ілюстративний, інформаційно-рецептивний, інформаційно-розвивальний, евристичний, проблемний, метод стимулювання, дослідницький, інтерактивні методи.

Грицай Світлана Іванівна
Стаж роботи: 29 років
Категорія: cпеціаліст вищої категорії
Звання: старший вчитель
Використання методів, форм навчання і виховання молодших школярів у контексті особистісно орієнтованої освіти засобами розвивального навчання
Сучасна загальноосвітня школа має виховувати людей, здатних до розвитку й сприйняття нестандартних рішень у світі, що змінюється стрімко. Цю функцію здатна виконати система розвивального навчання. Завдання розвивального навчання – навчити дітей самостійно міркувати, сперечатися, відстоювати свої думки, ставити питання. Навчання читання є найпершою і найважливішою стежиною, що приводить дітей у широкий, розмаїтий, цікавий та захоплюючий світ дитячої літератури.  Навчати дітей швидко читати, сприяючи розумовому розвитку учнів, можна на уроках читання, природознавства,  математики, образотворчого мистецтва та під час проведення виховних заходів, використовуючи оригінальні методи, технології, шляхи та форми навчання.

Мусійчук Євгена Василівна
Стаж роботи: 24 роки
Категорія: cпеціаліст вищої категорії
Звання: старший вчитель
Забезпечення всебічного мовленнєвого розвитку творчої особистості різноманітними формами та методами
Через диференціацію, індивідуалізацію прагну забезпечує поєднання таких методів у навчанні мови та літератури: словесний, науково-пізнавальний, наочно-ілюстративний, інформаційно-розвивальний, евристичний, проблемно-пошуковий, дослідницький, методи стимулювання, інтерактивні методи. Надає перевагу таким формам роботи: індивідуальним, фронтальним, груповим, колективним, словесним, практичним, наочним, а також рольовим та діловим іграм, пошуково-дослідницькій роботі, нетрадиційним урокам, інноваціям у вивченні словесності, тобто таким, які пробуджують креативно-пізнавальне мислення.
Категорія: Методична робота | Додав: Admin (14.03.2010)
Переглядів: 1941 | Рейтинг: 0.0/0
Пошук
Форма входу
Категорії розділу
Загальна інформація [4]
Освітній округ [2]
Музей [1]
Методична робота [3]
Профільне навчання [1]
Архів записів
Copyright Судилківська ЗОШ І-ІІІ ступенів © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz