Неділя, 25.06.2017
Судилківська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Меню сайту
ТОР-5 новин
«Моя співуча пір’їнка»
Тиждень біології у школі
ТВОРЧИЙ ЗВІТ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ФІЗИКИ
Колективний договір
День цивільного захисту у школі
Корисні лінки
Шепетівський райво
ХОІППО
Освітній портал Хмельниччини
Обласні олімпіади
ХОЦНТТУМ
УЦОЯО
РМЦ I*EARN-Україна
Острів знань
Сайт Міністерства освіти і науки молоді і спорту України
Сайт Педагогічна преса
Статистика
Rambler's Top100
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогодні нас відвідали
Головна » Статті » Методична робота

Самоосвітня робота вчителя в Судилківському окрузі

Учитель – основний чинник формування освіти. Від нього, його знань і вмінь залежить якість змін, які чекають школу. Тому сьогодні вчитель не може залишатися осторонь тих змін у педагогічній науці, які вдосконалюють навчально–виховний процес.

В Судилківському освітньому окрузі підійшли до вирішення питання самоосвіти таким чином:

  • створені творчі групи;
  • вчителі індивідуально планують самоосвітню діяльність;
  • проводяться предметні практичні і теоретичні семінари на рівні округу і району для обміну досвідом;
  • заохочуємо молодих спеціалістів переймати досвід колег, які працюють творчо;
  • курси підвищення кваліфікації;
  • педагогічні тренінги, ділові ігри.

Форми самоосвіти педагога:

  • поглиблена підготовка до уроків;
  • виконання до курсових та міжкурсових завдань;
  • заняття на очно – заочних курсах;
  • виступи на семінарах;
  • участь в семінарах;
  • систематичне читання книг та періодичних видань.

Головними мотивами самоосвіти вчителя є:

  • бажання поліпшити слабкі сторони у викладанні предмета;
  • глибше і ширше вивчити теорію і практику даної проблеми;
  • не зупинятися на досягнутому.

Важливу роль в організації, плануванні, контролі самоосвітньої роботи вчителя відіграє адміністрація шкіл округу.

Робота з всебічного аналізу діяльності вчителя за підсумками попереднього навчального року починається з:

  • аналізу кількості і якості відкритих уроків, результативності діагностичних зрізів знань учнів;
  • участі у роботі творчих груп, МО, педрад;
  • урахування об’єктивності самоаналізу і самооцінювання діяльності вчителя.

На основі цих спостережень формулюються завдання на новий навчальний рік, рекомендуються в індивідуальному порядку напрями роботи для окремих вчителів. якщо це досвідчений вчитель, то й питання самоосвіти відповідно може бути глибшим, об’ємнішим. Наприклад, моніторинг якості освіти. Це питання розраховано на декілька років, тому й вимагає певної роботи вчителя.

Досить результативним у плані самоосвіти є принцип: краще раз побачити… Тому досвідчені вчителі отримують завдання від творчої групи розробити ряд уроків з певною проблемою, наприклад:

  • розвиток творчих здібностей учнів на уроці;
  • втілення інноваційних технологій у навчальний процес;
  • самоосвітня діяльність учнів – запорука успіху тощо.

Відбувається взаємо відвідування учителів шкіл округу таких уроків, спільне обговорення. Такий досвід дає змогу вчителям, заради яких організовано таку форму роботи, самим дійти висновку: в якому напрямі планувати особисту самоосвітню діяльність.

Ми не залишаємо поза увагою самоосвітню роботу і молодих вчителів. Дуже важливо підтримати молодих фахівців, допомогти їм втілити теоретичні інститутські знання в навчальний процес. Особливо це стосується планування, організації навчального процесу, ведення шкільної документації. У цьому практично і полягає самоосвіта молодого вчителя. Для розв’язання даної проблеми в окрузі організовано наставництво.

Кожен вчитель округу планує процес самоосвіти (за індивідуальними планами). На протязі міжкурсового і атестаційного періоду створює і поповнює атестаційну папку, в яку збирає творчі напрацювання, дидактичні матеріали, ознайомлюється з нормативними документами, досвідом колег, новою методичною літературою.

Питання самоосвіти виносяться на спільні педагогічні ради, засідання МО, систематично підбиваються підсумки самоосвітньої роботи вчителя (співбесіди, звіти на засіданнях МО).

Ми досягли того, що самоосвітня діяльність вчителя в Судилківському освітньому окрузі не стала штучною, а навпаки допомагає вдосконалювати як особистісну, так і професійну компетентність.

Категорія: Методична робота | Додав: Admin (14.03.2010)
Переглядів: 7129 | Рейтинг: 3.0/7
Пошук
Форма входу
Категорії розділу
Загальна інформація [4]
Освітній округ [2]
Музей [1]
Методична робота [3]
Профільне навчання [1]
Архів записів
Copyright Судилківська ЗОШ І-ІІІ ступенів © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz